Verzenden & retourneren

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

1: Maak een keuze uit één of meerdere artikelen op onze website.
2: Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen. Dit kunt u doen door een maat en indien nodig zijde en kleur te kiezen en te klikken op ''In winkelwagen''.
3: In de winkelwagen kunt u de bestelling controleren en indien nodig bijwerken. Als de producten en de bijbehorende maten correct zijn klikt u op ''Bestelling afronden'.
4: In de volgende stap kunt u kiezen voor 3 opties:
- Afrekenen als gast
- Registreren
- Geregistreerde klanten
Kies hier voor de optie die u het beste uitkomt.
5: Zodra u hier een keuze heeft gemaakt, kunt u de benodigde gegevens invullen en hierna kiezen voor een verzendmethode:
- Afhalen in winkel
- Pakketdienst
6: Zodra u hier een keuze heeft gemaakt, kunt u uw betaalmethode selecteren. U kunt bij ons kiezen voor:
- iDeal
- Bankoverschrijving
- Paypal
7: Als u alle gegevens juist heeft ingevuld klikt u op ''Volgende stap''. Hierna kunt u alles nog één laatste keer controleren en eventueel wijzigen. Als alles helemaal klopt klikt u op "Plaats bestelling". Indien u wenst kunt u zich aboneren op onze nieuwsbrief.
8: Na het afronden van de betaling ontvangt u per e-mail van ons een bevestiging van de bestelling. Heeft u gekozen voor Bankoverschrijving dan ontvangt u de factuur per e-mail.
 

MOET IK VERZENDKOSTEN BETALEN?

Ja, indien u de optie "Paketdienst" selecteert betaald u verzendkosten.

WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?

Voor de meeste artikelen geldt een levertermijn van 2 tot 5 werkdagen.

Of het artikel voorradig is kunt u op de website bij ieder artikel vinden. Klik op de maat en eventueel op de zijde en/of de kleur en de informatie verschijnt vanzelf.

HOE WEET IK WAT DE VERZENDSTATUS VAN MIJN BESTELLING IS BIJ POSTNL?

In de e-mail die u ontvangt zodra de bestelling is verzonden, vindt u een link waarmee u de status van uw bestelling kunt bekijken. Hier wordt een tijdsindicatie gegeven voor bezorging door PostNL. Heeft u zonder account besteld? Dan kunt u de verzendstatus niet inzien.

IS HET MOGELIJK EEN TIJDSTIP AAN TE GEVEN WAAROP MIJN BESTELLING WORDT BEZORGD?

Nee, u kunt geen tijdstip aangeven voor de bezorging. U ontvangt wel een e-mail, zodra uw bestelling met PostNL wordt meegegeven. In deze e-mail vindt u een Track&Trace code. Met deze code kun u de status van de verzending vinden en tevens een tijdsindicatie van bezorging.

KAN IK MIJN BESTELLING OP EEN ANDER ADRES ONTVANGEN?

Ja, in het bestelproces kunt u kiezen voor ''Verzend naar een ander adres''. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geeft u dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld ook duidelijk uw eigen naam erbij.

WAT ALS IK EEN VERKEERD ADRES HEB OPGEGEVEN?

Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor u wijzigen. Neemt u dus snel contact op met onze klantenservice via: 070-345 35 84.

WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN MET OF ZONDER EEN ACCOUNT BESTELLEN?

Bestelt u bij ons met een account dan kunt u uw bestelling van deur tot deur blijven volgen, kunnen we uw ruiling voor u klaar zetten en zijn uw gegevens de volgende keer bij ons bekend. Bestelt u bij ons zonder een account dan gelden deze voordelen niet. Het voordeel is wel dat u niet nog een wachtwoord hoeft onthouden en alleen de broodnodige informatie aan ons verschaft.

HOE WORDT DE BESTELLING BEZORGD?

Indien u heeft gekozen voor de optie "Paketdienst", kunt u het pakket thuis laten bezorgen door PostNL of laten bezorgen bij een zelf gekozen KIALA punt. Voor verzending met PostNL geldt dat als u niet thuis bent het pakket de volgende dag nog een keer wordt aangeboden. Als u die dag opnieuw niet thuis bent dan wordt het ook nog wel eens bij de buren afgeleverd of kunt u het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

VERSTUREN JULLIE OOK NAAR HET BUITENLAND?

Ja, Van Dinter Shop verstuurt nu ook pakketten naar België. 

ZIJN DE PRIJZEN IN DE WINKEL GELIJK AAN DIE VAN DE ONLINE SHOP?

Nee, alle prijzen van onze producten in de online shop zijn niet gelijk aan de prijzen in de winkel.
Dit heeft te maken met het feit dat u in de winkel altijd geholpen wordt door een daartoe bevoegd persoon met de hoognodige kennis over de producten en de vereiste diploma's.

IK WIL HET PRODUCT RETOURNEREN, KAN DIT?

Van Dinter Shop biedt u de mogelijkheid het aangekochte product te retourneren. Neemt u hiervoor contact op via bestellingen@vandintershop.nl.

Van Dinter Shop heeft de volgende voorwaarden gesteld:
- Het product kunt u binnen 14 werkdagen retourneren;
- Het product mag niet gedragen zijn;
- Het product dient in een onbeschadigde en originele verpakking retour te komen;
- Van Dinter Shop is niet aansprakelijk voor de portokosten van uw retourzending of omruiling. 

Indien u uw product wilt omruilen komen de extra verzendkosten voor rekening van de koper. 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »