Garantie en klachten

 

IK HEB EEN KAPOT OF VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN. WAT NU?

Dit vinden wij erg vervelend voor u. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als u onverhoopt toch een kapot of verkeerd product van ons hebt ontvangen, neemt u dan gelijk contact op met onze klantenservice via 'Mijn Tickets' of via [email protected].

HOE KAN IK EEN KLACHT MELDEN OVER EEN PRODUCT? 

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service gerichtheid naar u als klant. We willen namelijk dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij u aan met een klacht over een product een e-mail te sturen naar: [email protected]. Vermeld een duidelijke omschrijving van uw klacht, het ordernummer en voeg tevens ook een paar duidelijke foto's toe in deze e-mail. Vervolgens nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Mochten wij er aan de hand van de foto's niet uitkomen dan zullen wij u vragen het product naar ons op te sturen.

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op uw product van toepassing zijn.

WAT IS MIJN GARANTIEPERIODE?

De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Mocht er een klacht ontstaan buiten de periode van 6 maanden dan is het mogelijk dat hier nog fabrieksgarantie van op toepassing is, maar dit is slechts het geval in een beperkt aantal gevallen.
Neem voor vragen over specifieke gevallen altijd contact op met onze klantenservice via 'Mijn Tickets' of via [email protected].

WAAR IS GARANTIE OP GEBASEERD?

Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgarantie is zeer verschillend per fabrikant.

WELKE KLACHTEN WORDEN NIET VERGOED?

Slijtage door overmatig gebruik, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn worden niet vergoed.
Er kan echter veel voorkomen worden door het goed lezen van de bijgevoegde gebruiksaanwijzing.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »